Консультації щодо створення та впровадження інформаційної /кібер безпеки:

1. Консультації з питань створення та впровадження кібер безпеки Банку у існуючі бізнес-процеси.
Це може бути як загальна консультація, так і відносно окремих елементів, наприклад:
1.1. Як правильно зробити Стратегію кібер безпеки.
8 кроків до створення Плану кібербезпеки.16 основних стратегічних завдань на 2023р
1.1.1. Розробка Стратегія глибокоешелонованого кібер захисту (9 важливих елементів).
1.2. 30 шаблонів Політик кібер безпеки.
Це не великі та не нудні документи, тільки практичні питання, котрі допоможуть збудувати Вам кібер захист.
1.3. Матеріали навчання, а саме
- Методичні матеріали (12 тем).
- Питання до кожної теми, для оцінювання рівня знань з питань кібер безпеки.
- Макети буклетів та плакатів.
- План дій для Ваших клієнтів, по захисту для приватних підприємців та малого бізнесу.
- 8 кроків Фішингової кампанії
В набір документів також входить:
- Шаблон  Політики навчання щодо інформаційної / кібер безпеки.
- План навчання на рік.
- Методичні матеріали по впровадженню навчання.
            1.4. Як побудувати кібер ризики.
Основні помилки в Політиках оцінки ризиків кібер безпеки, котрі в наявності майже у всіх Банках. Шаблон Політики оцінки кібер ризиків - 4 кроки, 16 елементів.
           1.5. План реагування на інциденти
                  1.5.1. Політика плану реагування на інцидент
                  1.5.2. Посібник із запобігання та усунення шкідливих програм для настільних та портативних комп'ютерів. План дій проти програм-вимагачів
               1.5.3. Що таке реакція на інцидент або шість кроків для створення надійного плану реагування на інцидент
                  1.5.4. Посібник з усунення інцидентів
                  1.5.5. Політика плану аварійного відновлення
                  1.5.6.Посібник з відновлення подій кібербезпеки
                1.5.7.Настільні вправи: шість прикладів сценаріїв. Штабні навчання є неформальним обговоренням на основі "Плану реагування на інциденти", під час якого, команда визначає, які їх обов"язки та що вони мають робити під час надзвичайної ситуації. Штабні навчання проводяться на основі одного чи кількох прикладів сценаріїв
                  1.5.8. Рекомендації щодо відновлення мережі Microsoft після інциденту
                  1.5.9. 11 сценаріїв обробки інцидентів