Назад к списку

Дистанційна кібербезпека під час пандемії

Ми всі знаємо, що основна увага ІТ під час пандемії полягала в тому, щоб насамперед вести бізнес віддалено. Інші ініціативи - такі, як дотримання вимог та кібербезпека - відійшли на другий план. Я писав у середині пандемії про те, як віддалена робоча сила була чим завгодно, але не безпечною.

Тепер нові дані від постачальника послуг безпеки Mimecast у їх звіті «Рік соціального віддалення: виклики безпеці нового цифрового робочого простору» чітко показують, що з початку пандемії та переходу до віддаленої робочої сили позиція організації з питань кібербезпеки пішла вперед:

•Обсяг загроз збільшився на 48% 

•60% працівників США відкрили підозрілі електронні листи 

•Кількість небезпечних кліків на користувача зросла на 300% 

•Зросло на 60% особисте використання корпоративного пристрою 

Враховуючи атаки та відчуття кібербезпеки користувача на найнижчому рівні, надзвичайно важливо, щоб організації усвідомили ймовірний струм власної робочої сили та шукали шляхи вдосконалення захисту. Три із чотирьох наведених вище статистичних даних мають усе спільне з відсутністю у користувача кібербезпеки та відсутністю культури організації.

Лише завдяки навчанню про підвищення рівня обізнаності користувачі можуть почати вбудовувати кібер-пильність у свою повсякденну роботу та особисту діяльність, що має практичні наслідки, такі як не відкриття підозрілих електронних листів або клацання небезпечних посилань, що призводить до ризику організації.